Reklamace zboží

Košík0

Reklamace zboží

kasmirlife.cz

REKLAMACE ZBOŽÍ

Stalo se něco s produktem? Potřebujete jej k nám zaslat na reklamaci? Níže Vám popíšeme, jak na to.

Postup reklamace:

  1. Vytiskněte si přiložený formulář – REKLAMACE.
  2. Vyplňte veškeré informace. Hlavně popis závady, adresu a způsob, jakým budete chtít reklamaci vyřídit.
  3. Přiložte k formuláři kopii dokladu o koupi (faktura, dodací list a jiné potvrzení).
  4. Zboží důkladně zabalte proti poškození.
  5. Poté zboží zašlete na naši adresu. Můžete zaslat dvěma způsoby:
  • Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
    • Balík musí splňovat normy stanovené firmou Zásilkovna:
      • max. hmotnost balíku je 5 kg
      • max. rozměr jedné strany balíku je 120 cm
      • max. součet rozměrů všech tří stran balíku je 150 cm (např. 60x50x40 cm)
      • min. rozměry balíčku jsou 10x7x1 cm
      • V případě, že chcete vrátit větší balík, než umožňuje společnost Zásilkovna, můžete nám zboží zaslat přepravní společnosti Česká pošta (bod 2. Vrácení přes Českou poštu)
    • Obsluze na pobočce Zásilkovny sdělte PIN kód 97652581. Obsluha sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá potvrzení o převzetí zásilky.
  • Vrácení přes Českou poštu (není zdarma)
    • Balík zašlete na níže uvedenou adresu. Zásilka nesmí být odeslána s dobírkou. V takovém případě nebude převzata.
    • Adresa pro vrácení zboží a reklamace:
    • Ing. Matěj Hrachový – kasmirlife.cz, ZDV Fryšták, Holešovská 166, 763 16 Fryšták

Potřebujete se na něco zeptat?
Kontakt: +420 605 515 468, e-mail: info@kasmirlife.cz.

Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží pomocí Zásilkovny směrem od zákazníka nese e-shop KASMIRLIFE.cz. Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží pomocí České pošty směrem od zákazníka nese zákazník. V případě kladného vyřízení reklamace je zákazníkovi zasláno opravené nebo vyměněné zboží zpět na náklady KASMIRLIFE.cz.
Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale snažíme se vše maximálně urychlit.

Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců. U zakoupeného zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list.

Nároky z odpovědnosti za vady a ze záruky (reklamace) se nevztahují na závady způsobené nesprávným používáním a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Také není uznána závada způsobena neodborným zásahem a to zejména neodbornou opravou. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamované zboží nám musí být doručeno spolu s popisem závady. Mělo by mít uvedeno i volbu vypořádání nároku kupujícího podle zákona, jinak bude reklamace považována za neplatnou.

Sledujte nás na Instagramu

kasmirlife.cz

Load More... Follow on Instagram

česká značka Kašmir